Введіть телефон і ми з вами зв'яжемося:
Або ви можете зателефонувати нам самі:
Введите телефон и мы с вами свяжемся:
Или вы можете позвонить нам сами:
Введіть телефон і ми з вами зв'яжемося:
Або ви можете зателефонувати нам самі:

Як збільшити відвідуваність сайту в 2020

Так як просування в пошукових мережах є нескінченним процесом, що вимагає SEO фахівця різнопланового підходу, вкрай складно виділити оптимальний варіант збільшення трафіку сайту. Для вирішення подібного питання потрібно використовувати кілька інструментів, які відмінно себе зарекомендували протягом останніх 4-5 років.

Питання про те, як збільшити відвідуваність сайту, актуальне в 2020 році. Пошукові алгоритми поступово змінюються, як і робота інших факторів, які безпосередньо впливають на рейтинг видачі сайту в пошуковій мережі.

Як і 5 років тому, сьогодні для збільшення кількості користувачів сайту також використовують SEO-оптимізацію, працюють із контекстною рекламою і соціальними мережами. Про те, які методи краще використовувати для просування сайту й чому, розглянемо далі в статті.
Як підняти відвідуваність сайту за допомогою SEO
Як відомо, ключових слів у видачі Google або Яндекс не буває багато. Щоб сайт відвідувала якомога більша кількість користувачів, варто провести з ним низку дій:

  • Зробити SEO-аудит. Ця дія не втрачає своєї актуальності в 2020 році. Бо часом досить виправити знайдені на сайті помилки, одразу ж кількість користувачів піде вгору.

  • Регулярне оновлення релевантного контенту на сайті дозволить зробити веб-сторінки більш «живими». Важливо оптимізувати швидкість відкриття сторінок, а також перевірити розмір картинок, що знаходяться на сервері сайту. Виправлення помилок 404 і внутрішніх редиректів 301 сторінок також багато в чому збільшать кількість користувачів, інтернет-ресурсу, що просувається.

  • Перевірити грамотність складання СЯ. Грамотно підібрати потрібні ключові слова, переглянувши тисячі варіантів, зможе лише досвідчений SEO- фахівець. Щоб семантичне ядро було максимально повним, потрібно дотримуватися балансу між високочастотними ключами, а також ключовими словами із середньою і низькою частотністю.

  • Перевірити весь контент. Практично кожен третій сайт, представлений у всесвітній павутині, має неунікальний або не корисний для цільового користувача контент. На цей пункт пошукові роботи звертають увагу все частіше. Усі тексти на сайті повинні відповідати тематиці тієї сторінки, на якій вони розміщуються. Також тексту потрібно робити з максимальною унікальністю, без переспама (не більше 5 однакових слів на 1000 символів), і з мінімальним відсотком води (фраз і слів, що не несуть користі для читача).

  • Опрацювати Usability всіх сторінок. Юзабіліті — це легкість для читання і зручність використання конкретної сторінки на сайті. Якщо не знаєте, як підвищити відвідуваність сайту кілька днів, це дієвий спосіб. Після опрацювання юзабіліті сторінок збільшується конверсія, цільові користувачі частіше здійснюють дії на сторінках сайту. Все це сприятливо впливає на ранжування сторінок сайту в пошуковій мережі.
  • Інтеграція з соціальними мережами. Проведення інтеграції сайту в популярні соціальні мережі допоможе на 25-35% підняти вхідний трафік. На 10-15% трафік сайту може збільшитися за рахунок написання серії e-mail-воронок, що продають.

Без должного выполнения всех вышеперечисленных пунктов, веб-сайт может попасть под фильтры поисковых систем. В таком случае уже не придется думать о том, как увеличить посещаемость интернет-магазина, сайта визитки или личного блога. Главной задачей для веб-мастера будет выведение сайта из-под фильтра и проведение его оптимизации.
Як підняти трафік на сайті, використовуючи контекстну рекламу
За допомогою Google Ads — сервісу налаштування контекстної реклами — можна за короткий проміжок часу привести цільову аудиторію на сайт. Головне — провести грамотний таргетинг, визначити цільову аудиторію, її інтереси, переваги, тим самим максимально звузивши коло пошуку.

У питанні: «Як підвищити трафік сайту за допомогою контекстної реклами?» в очі відразу кидаються незаперечні переваги такого методу перед SEO. Контекстна реклама відразу показує перші результати після запуску рекламної кампанії. Вартість реклами залежить від рівня конкуренції продукту, що просувається. Регулювати конверсії та провести їхній аналіз можна за допомогою грамотного налаштування таргетингу.
Комментарии
Телефон: +38 067 465 4553
Адреса: м. Київ, Platforma Art-Zavod, Лівий берег,
ст. м. Лісова
Скачать презентацию компании
© 2020 Digital-агентство Eprofit. Розробка та комплексне просування сайтів
Made on
Tilda