Введіть телефон і ми з вами зв'яжемося:
Або ви можете зателефонувати нам самі:
Введите телефон и мы с вами свяжемся:
Или вы можете позвонить нам сами:
Введіть телефон і ми з вами зв'яжемося:
Або ви можете зателефонувати нам самі:

Як збільшити відвідуваність сайту в 2021

Оскільки просування в пошукових мережах є нескінченним процесом, що вимагає від SEO-фахівця різнопланового підходу, вкрай складно виділити оптимальний варіант збільшення трафіку сайту. Для розв'язання подібного питання потрібно використовувати кілька інструментів, які чудово себе зарекомендували протягом останніх 4-5 років.

Питання про те, як збільшити відвідуваність сайту, актуальне в 2021 році. Пошукові алгоритми поступово змінюються, як і робота інших факторів, які безпосередньо впливають на рейтинг видачі сайту в пошуковій мережі.

Як і 5 років тому, сьогодні для збільшення кількості користувачів сайту також застосовують SEO-оптимізацію, працюють з контекстною рекламою та соціальними мережами. Про те, які методи краще використовувати для просування сайту й чому, розглянемо далі в статті.
Як підняти відвідуваність сайту за допомогою SEO?
Як відомо, ключових слів у видачі Google або Яндекс не буває багато. Щоб сайт відвідувала якомога більша кількість користувачів, варто провести з ним низку дій:
  • Зробити SEO-аудит. Ця дія не втрачає своєї актуальності в 2021 році. Бо часом досить виправити знайдені на сайті помилки, й одразу ж кількість користувачів піде вгору.
  • Регулярно оновлювати релевантний контент на сайті. Це дозволить зробити вебсторінки «живішими». Важливо оптимізувати швидкість відкриття сторінок, а також перевірити розмір картинок, що знаходяться на сервері сайту. Виправлення помилок 404 і внутрішніх редиректів 301 сторінок також багато в чому збільшать кількість користувачів інтернет-ресурсу, що просувається.
  • Перевірити грамотність складання СЯ. Грамотно підібрати потрібні ключові слова, переглянувши тисячі варіантів, зможе лише досвідчений SEO-фахівець. Щоб семантичне ядро було максимально повним, потрібно дотримуватися балансу між високочастотними ключами, а також ключовими словами з середньою та низькою частотністю.
  • Перевірити весь контент. Практично кожен третій сайт, що існує у всесвітній павутині, має неунікальний або некорисний для цільового користувача контент. На цей пункт пошукові роботи звертають увагу дедалі частіше. Усі тексти на сайті мають відповідати тематиці тієї сторінки, на якій вони розміщуються. Також тексти потрібно робити з максимальною унікальністю, без переспаму (не більше 5 однакових слів на 1000 символів), і з мінімальним відсотком води (фраз і слів, що не несуть користі для читача).
  • Опрацювати Usability всіх сторінок. Юзабіліті – це легкість для читання та зручність використання конкретної сторінки на сайті. Якщо не знаєте, як підвищити відвідуваність сайту кілька днів, це дієвий спосіб. Після опрацювання юзабіліті сторінок збільшується конверсія, і цільові користувачі частіше здійснюють дії на сторінках сайту. Усе це сприятливо впливає на ранжування сторінок сайту в пошуковій мережі.
  • Інтегрувати сайт з соціальними мережами. Інтеграція сайту з популярними соцмережами допоможе на 25-35% підняти вхідний трафік. На 10-15% трафік сайту може збільшитися шляхом написання серії email-воронок.
Без належного виконання всіх перерахованих вище пунктів, вебсайт може потрапити під фільтри пошукових систем. У такому випадку вже не доведеться думати про те, як збільшити відвідуваність інтернет-магазину, сайту-візитки або особистого блогу. Головним завданням для вебмайстра буде виведення сайту з-під фільтра та проведення його оптимізації.
Як підняти трафік на сайті, використовуючи контекстну рекламу?
За допомогою Google Ads, сервісу налаштування контекстної реклами, можна за короткий проміжок часу привести цільову аудиторію на сайт. Головне – провести грамотний таргетинг, визначити цільову аудиторію, її інтереси, вподобання, тим самим максимально звузивши коло пошуку.

У питанні: «Як підвищити трафік сайту за допомогою контекстної реклами?» в очі відразу кидаються беззаперечні переваги такого методу перед SEO. Контекстна реклама відразу показує перші результати після запуску рекламної кампанії. Вартість реклами залежить від рівня конкуренції продукту, що просувається. Регулювати конверсії та провести їхній аналіз можна за допомогою грамотного налаштування таргетингу.
Комментарии
Телефон: +38 067 465 4553
Адреса: м. Київ, Platforma Art-Zavod, Лівий берег,
ст. м. Лісова
Скачать презентацию компании
© 2021 Digital-агентство Eprofit. Розробка та комплексне просування сайтів