Введіть телефон і ми з вами зв'яжемося:
Або ви можете зателефонувати нам самі:
Введите телефон и мы с вами свяжемся:
Или вы можете позвонить нам сами:
Введіть телефон і ми з вами зв'яжемося:
Або ви можете зателефонувати нам самі:

Особливості SEO-просування під час карантину

Очевидно, що пандемія негативно вплинула на роботу більшість бізнесів (але є і винятки: онлайн-сервіси, мобільні ігри, доставка продуктів харчування, сервіси з пошуку роботи та ін.). І не дивно, що багато підприємців зараз бояться просувати свою продукцію, так як незрозуміло наскільки це доцільно, і на який час вистачить наявного бюджету. У принципі, це слушні побоювання, при цьому зупиняти свою маркетингову діяльність повністю не варто. Якщо є можливість заощадити бюджет на чомусь іншому, краще продовжити роботу сео під час covid-19.
SEO під час карантину
Маркетингова діяльність спрямована на довгостроковий результат, і зупиняти seo під час пандемії немає ніякої причини. Навпаки, зараз багато підприємців призупиняють роботу свого бізнесу, а, відповідно, втрачають свої позиції. Це гарний шанс — скористатися ситуацією і підняти свій трафік.

Ті компанії, які продовжили просування, набагато швидше і легше вийдуть із кризи, ніж ті, кому доведеться надолужувати згаяний час. Пандемія закінчиться, а відчутний ефект від роботи залишиться. Коли все прийде в норму, цей ефект буде відчутний. Обов'язково слід працювати над такими речами:
  • Швидкий зворотній зв'язок.
  • Перерозподіл бюджету.
Швидше за все, багато користувачів почнуть ставити запитання за наявністю товарів або можливості їхньої доставки. Важливо, щоб можна було відповісти кожному і максимально оперативно.

Якщо виникнуть проблеми з доставкою або замовленням товарів, а клієнт не отримає пояснення, швидше за все, він залишить негативний відгук, який дуже погано впливає на успішність магазину.

Бюджет слід розподілити таким чином, щоб основна кількість коштів була направлена на створення сторінок із товарами, що користуються попитом.
Маркетинг під час пандемії
Маркетинг коронавірус трохи змінив, тепер важливо зосередитися на тих товарах, які будуть користуватися попитом. З огляду на, що конкурентність знижується, можна вийти в ТОП по великій кількості різних запитів. Слід додавати більше карток, розширених описів і створювати нові фільтри.

Обов'язково потрібно писати якомога більше унікальних статей, статей для блогу і створювати якомога більше унікального матеріалу, так як, не дивлячись на те, що роботу сео коронавірус призупинив, контент все одно проиндексируется системою.

Є сфери бізнесу, на які карантин вплинув найбільше, — це туристичні напрямки громадське харчування і компанії, що займаються організацією заходів. Їхню роботу в першу чергу слід продовжувати. Упроваджувати нові Google рекомендації і обов'язково працювати з відгуками. Можна робити рекламу на другу половину року, створювати онлайн-трансляції та робити онлайн-новини.

Seo в 2020 році полягає в тому, щоб створювати в основному прибуток на майбутній сезон. Карантин закінчиться, обмеження знімуться, і велика частина запланованих поїздок залишиться в силі. У першу чергу, це стосується робочих і бізнес-поїздок. Також, карантин дозволить спланувати поїздки на осінній і зимовий сезон, попит на які значно збільшиться після тривалого перебування вдома.
Коментарі
Телефон: +38 067 465 4553
Адреса: м. Київ, Platforma Art-Zavod, Лівий берег,
ст. м. Лісова
Скачать презентацию компании
© 2020 Digital-агентство Eprofit. Розробка та комплексне просування сайтів
Made on
Tilda