Маркетинг коронавірус трохи змінив, тепер важливо зосередитися на тих товарах, які будуть користуватися попитом. З огляду на, що конкурентність знижується, можна вийти в ТОП по великій кількості різних запитів. Слід додавати більше карток, розширених описів і створювати нові фільтри.
Обов'язково потрібно писати якомога більше унікальних статей, статей для блогу і створювати якомога більше унікального матеріалу, так як, не дивлячись на те, що роботу сео коронавірус призупинив, контент все одно проиндексируется системою.
Є сфери бізнесу, на які карантин вплинув найбільше, — це туристичні напрямки громадське харчування і компанії, що займаються організацією заходів. Їхню роботу в першу чергу слід продовжувати. Упроваджувати нові Google рекомендації і обов'язково працювати з відгуками. Можна зробити
контекстну рекламу на другу половину року, створювати онлайн-трансляції та робити онлайн-новини.
Seo в 2020 році полягає в тому, щоб створювати в основному прибуток на майбутній сезон. Карантин закінчиться, обмеження знімуться, і велика частина запланованих поїздок залишиться в силі. У першу чергу, це стосується робочих і бізнес-поїздок. Також, карантин дозволить спланувати поїздки на осінній і зимовий сезон, попит на які значно збільшиться після тривалого перебування вдома.