Як просувати молодий або зовсім новий сайт

Молодими сайтами вважають усі вебпроєкти, яким з моменту розміщення в мережі Інтернет не виповнилося одного року або навіть пів року. Коли потрібно провести SEO-просування нового сайту, на думку спадає лише базовий комплекс дій з оптимізації, який необхідний кожному сайту. Частково це цілком дієва система просування усіх нових сайтів. Чому потрібно займатися оптимізацією молодих сайтів, на чому акцентувати свою увагу та з чого почати, розберемо далі у статті.
Як правильно почати просування молодого сайту?
Кожна розкрутка молодого сайту починається з моменту реєстрації в Google Search Console і Google Analytics. Адже як можна аналізувати успіх просування, не збираючи дані статистики, чи не так?

Далі потрібно подумати, як краще оптимізувати ваш сайт для пошукових систем. Багато в чому допоможуть збір семантичного ядра (СЯ), складання карти релевантності, а також закупівля посилань. Але це далеко не все.

Важливо відразу ж подбати про Usability сайту, включно з:
  • правильною структурою сайту;
  • хлібними крихтами;
  • адаптивністю сторінок до мобільної версії;
  • ЛЗУ.
Щоб з боку SEO нещодавно створений сайт виглядав коректно, потрібно прописати на ньому теги сторінок, прибрати їхні дублі та налаштувати редіректи. Далі оптимізація молодих сайтів вимагає контенту.
Чому просування нового сайту багато хто починає з контенту?
Так, саме через наповнення корисним для цільової аудиторії контентом сторінки сайту будуть просуватися в пошукових системах, зокрема у видачі пошуку Google. Потрібно розміщувати на сайті не лише сухий текст, а й подбати про наявність релевантних зображень високої якості та з мінімальним розміром.

Непоганим варіантом буде додавання на сайт відеороликів зі свого Youtube-каналу, присвяченого тематиці сайту. Але це зовсім не обов'язково.

Контент – король просування у 2021 році. Це справжній тренд, який беруть до уваги всі пошукові роботи Google. З допомогою корисного, унікального та грамотно складеного контенту навіть молодий сайт легко вивести на першу сторінку пошукової мережі Google.

Контент можна розміщувати на всіх сторінках сайту, або можна створити на ньому блог зі статтями. Цей крок поставить розкрутку нового сайту на один рівень просування з багатьма вебпроєктами, які вже роками плавають у всесвітній мережі та не можуть зібрати навіть 100 хостів. Уся річ у тому, що більшість власників сайтів просто нехтують контентом, роблять його:
  • неунікальним;
  • з переспамом ключових слів;
  • з великим відсотком води;
  • з граматичними, орфографічними та смисловими помилками.
А найголовніше упущення – це розміщувати на сайті нерелевантний контент, який не буде корисним для цільової аудиторії.

Для створення грамотного та корисного читачеві контенту доведеться співпрацювати з копірайтером. У цілому, на цьому початковий етап просування молодого сайту можна вважати завершеним.

Оптимізація нового сайту на наступних етапах передбачає взаємодію з цільовою аудиторією. Це найшвидший і найпростіший спосіб підвищити трафік сайту та збільшити кількість замовлень. Навіть якщо немає каналів зв'язку з цільовою аудиторією, їх можна створити. Для цього доведеться створити акаунти сайту в наступних соціальних мережах:
Що стосується закупівлі посилань на новий сайт, з цим рекомендуємо не поспішати. Останнім часом пошукові системи суворіше ставляться до молодих сайтів з великою посилальною масою, часто кидаючи їх під фільтри або зовсім додаючи до чорного списку. Для закупівлі посилальної маси на сайт краще почекати 3-4 місяці з моменту початку його пошукового просування.
Коментарі
Телефон: +38 067 465 4553
Соц.мережі:
Скачать презентацию компании
© 2021 Digital-агентство Eprofit. Розробка та комплексне просування сайтів