Як збільшити відвідуваність сайту в 2021

Питання про те, як збільшити відвідуваність сайту, буде актуальним завжди. Проблема лише в тому, що пошукові алгоритми поступово змінюються, як і робота інших факторів, які безпосередньо впливають на рейтинг видачі сайту в пошуковій мережі. Проте сьогодні, як і 5 років тому, для збільшення кількості користувачів сайту також використовують SEO-оптимізацію, працюють з контекстною рекламою та соціальними мережами. Про те, які методи краще використовувати для просування сайту в 2021 році та чому, розглянемо далі в статті.

Як підняти відвідуваність сайту за допомогою SEO?

SEO-оптимізація у 2021 році залишається основним інструментом для генерації органічного трафіку на сайті. Щоб на ваш ресурс заходило все більша кількість користувачів, варто:
Опрацювати usability всіх сторінок. Юзабіліті – це, простіше кажучи, читабельність сторінки. До того ж це обов'язковий пункт SEO-просування у 2021 році. Після опрацювання юзабіліті сторінок збільшується конверсія, оскільки цільові користувачі не йдуть з сайту в перші секунди та частіше виконують цільові дії. Усе це сприятливо впливає на ранжування.
Провести SEO-аудит. Ця дія не втрачає своєї актуальності у 2021 році. Іноді достатньо змінити знайдені на сайті помилки, як одразу ж сайт підніметься вище, а за цим збільшиться й кількість відвідувачів. Важливо перевірити грамотність складання СЯ, оптимізувати швидкість відкриття сторінок і розмір зображень, які впливають на швидкодію сайту. Виправлення помилок 404 і внутрішніх редиректів 301 сторінок також багато в чому збільшить позицію в пошуковій видачі.
Перевірити весь контент. Він повинен бути унікальним, релевантним і корисним – на цей пункт пошукові роботи звертають увагу все частіше. Важливо, щоб тексти були тематичними, не скопійованими у конкурентів (частково або повністю), не містили переспаму (понад 5 однакових слів на 1000 символів) і багато води (фраз і слів, що не несуть користі для читача).
Регулярно оновлювати контент на сайті. Це дозволить зробити сторінки більш «живими». Але ще краще публікувати якісний контент. Наприклад, можна завести блог, якщо ви ще цього не зробили, і поєднувати SEO-оптимізацію з контент-маркетингом.
Грамотно прописати метатеги. З ключовими словами, правильного обсягу, а якщо говорити про Title і Description, то і клікабельні.

Як підняти трафік на сайті, використовуючи контекстну рекламу?

З допомогою Google Ads, сервісу налаштування контекстної реклами, можна за короткий проміжок часу привести цільову аудиторію на сайт. Головне – провести грамотний таргетинг, визначити цільову аудиторію, її інтереси, зацікавлення, тим самим максимально звузивши коло пошуку.
Контекстна реклама відразу показує перші результати після запуску рекламної кампанії (на відміну від того ж SEO). Вартість же залежить від рівня конкуренції продукту, що просувається, але становить мінімум $0,1 за клік.
Сподобалася стаття? Поділіться нею у соцмережах
Схожі статті
Телефон: +38 067 465 4553
Соц.мережі:
Скачать презентацию компании
© 2021 Digital-агентство Eprofit. Розробка та комплексне просування сайтів