Особливості SEO-просування під час карантину

Очевидно, що пандемія негативно вплинула на роботу більшості бізнесів (але є і винятки: онлайн-сервіси, мобільні ігри, доставка продуктів харчування, сервіси з пошуку роботи та ін.). І не дивно, що багато підприємців зараз бояться просувати свою продукцію, оскільки незрозуміло, наскільки це доцільно та на який час вистачить наявного бюджету.

Власне кажучи, це слушні побоювання, та при цьому зупиняти свою маркетингову діяльність повністю не варто. Якщо є можливість заощадити бюджет на чомусь іншому, краще продовжити роботу під час COVID-19.
SEO під час карантину
Маркетингова діяльність спрямована на довгостроковий результат, і зупиняти SEO під час пандемії немає жодної причини. Та навпаки, зараз багато підприємців призупиняють роботу свого бізнесу, і, відповідно, втрачають свої позиції. Це гарний шанс скористатися ситуацією та збільшити свій трафік.

Ті компанії, які продовжили просування, набагато швидше та легше вийдуть з кризи, ніж ті, кому доведеться надолужувати згаяний час. Пандемія закінчиться, а відчутний ефект від роботи залишиться, коли все прийде в норму. Обов'язково слід працювати над такими речами:
  • Актуалізація даних про графік і режим роботи.
  • Швидкий зворотний зв'язок.
  • Перерозподіл бюджету.
Швидше за все, багато користувачів почнуть ставити запитання про наявність товарів або можливість їхньої доставки. Важливо, щоб можна було відповісти кожному й максимально оперативно.

Якщо виникнуть проблеми з доставкою або замовленням товарів, а клієнт не отримає пояснення, швидше за все, він залишить негативний відгук, який дуже погано вплине на успішність магазину.

Є певні рекомендації, що стосуються окремих сфер бізнесу. Наприклад, якщо ви просуваєте інтернет-магазин, бюджет можна розподілити таким чином, щоб основна кількість коштів була направлена на створення сторінок з товарами, на які є попит (звісно ж, і про інші напрямки роботи не слід забувати).
Маркетинг під час пандемії
Коронавірус трохи змінив маркетинг, і тепер важливо зосередитися на тих товарах, які матимуть попит. З огляду на те, що конкурентність знижується, можна вийти в ТОП за великою кількістю різних запитів. Слід додавати більше карток, розширених описів і створювати нові фільтри.

Обов'язково потрібно писати якомога більше унікальних статей, статей для блогу та створювати якомога більше унікального матеріалу, оскільки, попри те, що роботу коронавірус призупинив, контент усе одно проіндексується системою.

Є сфери бізнесу, на які карантин вплинув найбільше, – це туристичні напрямки, громадське харчування та організація заходів. Багатьом компаніям, що працювали у цих напрямках, довелося взагалі припинити роботу. Проте тим, хто витримав кризу, слід продовжувати просування, зокрема впроваджувати нові Google-рекомендації та обов'язково працювати з відгуками. Можна зробити контекстну рекламу на другу половину року, створювати онлайн-трансляції та робити онлайн-новини.

SEO у 2021 році полягає в тому, щоб створювати в основному прибуток на майбутній сезон. Карантин закінчиться, обмеження знімуться, і велика частина запланованих поїздок залишиться в силі. У першу чергу це стосується робочих і бізнес-поїздок. Також карантин дозволить спланувати поїздки на осінній і зимовий сезони, попит на які значно збільшиться після тривалого перебування вдома.
Коментарі
Телефон: +38 067 465 4553
Соц.мережі:
Скачать презентацию компании
© 2021 Digital-агентство Eprofit. Розробка та комплексне просування сайтів