SEO під час карантину
Маркетингова діяльність спрямована на довгостроковий результат, і зупиняти
SEO під час пандемії немає жодної причини. Та навпаки, зараз багато підприємців призупиняють роботу свого бізнесу, і, відповідно, втрачають свої позиції. Це гарний шанс скористатися ситуацією та збільшити свій трафік.
Ті компанії, які продовжили просування, набагато швидше та легше вийдуть з кризи, ніж ті, кому доведеться надолужувати згаяний час. Пандемія закінчиться, а відчутний ефект від роботи залишиться, коли все прийде в норму. Обов'язково слід працювати над такими речами:
Швидше за все, багато користувачів почнуть ставити запитання про наявність товарів або можливість їхньої доставки. Важливо, щоб можна було відповісти кожному й максимально оперативно. Якщо виникнуть проблеми з доставкою або замовленням товарів, а клієнт не отримає пояснення, швидше за все, він залишить негативний відгук, який дуже погано вплине на успішність магазину.
Є певні рекомендації, що стосуються окремих сфер бізнесу. Наприклад, якщо ви просуваєте інтернет-магазин, бюджет можна розподілити таким чином, щоб основна кількість коштів була направлена на створення сторінок з товарами, на які є попит (звісно ж, і про інші напрямки роботи не слід забувати).
Актуалізація даних про графік і режим роботи
Швидкий зворотний зв'язок