Email-розсилка – нагадайте клієнтам про себе!
Email-маркетинг – це основа інтернет-маркетингу, на яку рідко роблять акцент. Це не лише ефективний інструмент продажів, але й чудова можливість налагодити комунікацію з клієнтами (що вже існують і потенційними). Маркетингова розсилка допоможе збільшити кількість продажів і підвищити лояльність покупців. І все це можливо навіть при невеликому бюджеті!
Email-маркетинг – досить старий, але й досі ефективний спосіб просування в інтернеті. З його допомогою ви зможете:
При мінімальних фінансових інвестиціях цей інструмент дає можливість вести персоналізовану комунікацію та поєднати її з масовістю охоплення.
І це далеко не всі нюанси, які потрібно знати.
Щоб розсилка була ефективною, краще замовляти email-маркетинг під ключ. А займатися ним повинен емейл-маркетолог, який розуміє всі нюанси цього інструменту просування. Є багато тонкощів, які варто враховувати, і серед них:
Крім того, листи бувають різні. Основні їхні види:
збільшити повторні продажі та LTV;
провести якісну сегментацію та виділити окремі категорії клієнтів (за статтю, віком, геолокацією тощо);
залучати нових покупців і підтримувати зацікавлення постійних;
оперативно інформувати клієнтів про акції, новини, події.
Економія. Це найдоступніший канал продажів – ціна надсилання одного листа складає близько $0,005.
Зростання лояльності та довіри до бренду. За допомогою листів можна дізнаватися більше про ваших підписників, цікавитися їхньою думкою, ділитися корисним контентом. Усе це позитивно вплине на вашу репутацію.
проморозсилки – листи, що продають;
Ефективність. Листи отримує лише ваша цільова аудиторія. Це люди, вже зацікавлені у ваших товарах/послугах. Завдяки цьому, ROI при використанні цього інструменту становить близько 4000%.
контентні – корисний для клієнта контент (наприклад, дайджест);
інформаційні – новини, анонс події чи сповіщення про зміни у житті компанії;
тригерні – привітання зі святом, запит відгуків про покупку, реактиваційний лист після тривалої неактивності тощо;
транзакційні – розсилка про статуси замовлень.
Робота з базою. Контакти потрібно збирати правильно (зі згодою на обробку даних і підтвердженням підписки), а потім сегментувати. У процесі роботи базу важливо валідувати – видалити неактивну чи неактуальну базу та працювати лише з «живими» поштами.
Розробка листа. Лист для розсилки повинен мати правильну структуру та наповнення. До його створення часто залучають копірайтера та дизайнера.
Технічне налаштування. Щоб лист дійшов до адресата, мало запустити розсилку в зручному сервісі. Наприклад, треба обов'язково налаштувати записи DKIM і SPF – тоді ви будете надійним відправником для всіх поштовиків.
Чим запуск email-розсилки допоможе вашому бізнесу?
Переваги email-маркетингу
Тонкощі організації email-розсилки
Email-маркетинг під ключ від Eprofit
Якщо ви замовите послугу емейл-маркетингу в нашому
агентстві інтернет-маркетингу Eprofit, то зможете не перейматися про те, чи надійдуть листи до папки «Вхідні». Вашим проєктом займеться емейл-маркетолог, знайомий з усіма тонкощами запуску розсилок. При співпраці з нами ви завжди можете розраховувати на:
Готові впровадити емейл-маркетинг і замовити послугу під ключ? Просто зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті. Ми проведемо консультацію та розпочнемо просування вашого бізнесу.
детальне опрацювання стратегії та плану робіт;
індивідуальний підхід до вашого проєкту;
прозору звітність, яку ви зможете у будь-який момент попросити у спеціаліста.