Визначимо проблемні зони й точки потенційного зростання вашого бізнесу
Регулярні завдання
Оцінка взаємодії користувачів з рекламою;
Перевірка результативності по різних майданчиках, пристроях, ГЕО, демографії;
Оцінка аномалій у KPIs (конверсії, кліках, показах);
Збір нових аудиторій для тестування;
Перевірка передачі конверсій у Facebook Analytics;
Написання нових оголошень для тестування;
Перевірка поведінкових факторів трафіку в Google Analytics;
Запуск тестів зі стратегій призначення ставок;
Коригування ставок.
Реклама у Facebook та Instagram
За допомогою Facebook Ads можна розміщувати рекламу не лише у соціальній мережі Facebook, але й в Instagram. Цей напрямок на сьогодні вважається одним із найбільш трендових в онлайн-рекламі. За останніми підрахунками, активних користувачів в Instagram понад 1 млрд на місяць. Завдяки гнучким налаштуванням, Facebook Ads дає можливість налаштувати показ реклами на аудиторію за інтересами, поведінкою, місцем розташування, віком і статтю, відвідувачам вашого сайту, фанатам вашої групи, а також "lookalike" на всі перераховані вище таргетинги. Добре пророблений таргетинг разом з великою кількістю користувачів дає можливість отримати нових клієнтів, підписників або збільшити впізнаваність вашого бренду.
Налаштування реклами у Facebook – нові можливості для вашого бізнесу!
У соціальній мережі Facebook налічується понад 2 000 000 000 користувачів. Серед них, напевно, є потенційні клієнти, зацікавлені у продукті, який ви пропонуєте. Це сприяє тому, що налаштування реклами у Фейсбук – це реальний спосіб підвищити популярність вашого ресурсу, кількість клієнтів і прибуток.
Якщо створити рекламу Facebook, ви будете взаємодіяти з потенційними клієнтами, дізнаватися їхні побажання та переваги. Недоступна реклама тільки для клієнтів, які популяризують контент для дорослих, тютюнові та алкогольні товари, порушують норми суспільства, продають зброю, медикаменти і т. д.
Реклама у Facebook – які переваги забезпечує?
Якщо запуск реклами у Фейсбуці буде ефективним і проведений професіоналами, ви можете розраховувати на наступні переваги:
цільова аудиторія буде перенаправлена на сайт, месенджер або додаток для подальшої взаємодії;
сформується структурована база потенційних клієнтів, які чекають унікальної пропозиції від вас;
залучаться нові споживачі та підвищиться лояльність з боку постійних клієнтів;
з'явиться можливість на широку аудиторію презентувати нові продукти, послуги, акції і т. д.;
відбуватиметься постійне спілкування з цільовою аудиторією, що дозволить отримати емоційний відгук від клієнта;
підвищиться кількість продажів або замовлення послуг.
І це мала частина переваг, які отримує власник бізнесу, замовивши запуск реклами у Facebook.
Налаштування реклами в Фейсбук від агентства Eprofit
Фахівці агентства Eprofit проводять повний комплекс робіт під час налаштування реклами на Facebook:
детально вивчають продукт і аудиторію;
налаштовують цільову аудиторію для показу оголошень;
розробляють тексти, банери, відеоролики для реклами;
проводять тестову кампанію для визначення бюджету та KPI;
налаштовують пікселі та здійснюють наскрізну аналітику реклами;
аналізують ефективність та оптимізують рекламу;
налаштовують рекламу в Facebook для наявних клієнтів – ретаргетинг.
Усі роботи виконують професіонали своєї справи, які під час проведення робіт враховують рекомендації та вимоги для формату постів і оголошень. Також проводиться рекламний аукціон для оптимізації ціни, встановлюється піксель Facebook на сайт для відстеження дій відвідувачів, інтегрується чат-бот у Messenger для оперативної обробки заявки та відповідей на актуальні питання. Це сприяє тому, що реклама через Facebook буде максимально ефективною при мінімальному бюджеті.
Реклама через Фейсбук можлива за наявності сторінок на Фейсбук, Інстаграм і рекламного кабінету у Facebook Ads. Якщо виникнуть якісь додаткові питання або ви хочете розрахувати, скільки коштує реклама через Фейсбук, просто зателефонуйте або залишіть заявку на сайті. Практикуємо виключно індивідуальний підхід до кожного клієнта.