Аудит usability сайту – зробимо ваш бізнес зручним і привабливим!
Юзабіліті-аудит сайту – це комплекс заходів, спрямованих на визначення архітектури, функціоналу, інтерфейсу та оформлення контенту інтернет-ресурсу. Саме недоліки за цими пунктами можуть сприяти низьким продажам, високому рівню відмов відвідувачів і некоректної роботи різних функцій.
Під час проведення юзабіліті-аудиту сайтів визначаються недоліки, що обов'язково збільшить кількість відвідувачів і звернень, а отже, підвищить прибуток. Усунення помилок позитивно відіб'ється на просуванні у видачі пошукових систем – чим зручніший ресурс, тим сильніше поліпшуються позиції та поведінкові чинники.
простий пошук товарів та оформлення замовлень;
зручність сайту, збільшуючи конверсію – при тому ж бюджеті ви отримуєте вищий заробіток.
Професійний аналіз юзабіліті сайту від агентства Eprofit
Наші фахівці готові провести usability-аудит з застосуванням усебічного аналізу, оскільки роботу виконуватимуть профільні фахівці з багатим досвідом. Після проведення аналізу ми вкажемо на всі помилки, які заважають сайту ефективно продавати й просуватися. Сайт буде проаналізований за кількома ключовими критеріями на предмет відповідності воронок продажів, працездатності та актуальності вимог пошукових систем. Термін виконання аудиту сайту – від 2 до 5 робочих днів, залежно від розміру та складності ресурсу. Якщо хочете замовити юзабіліті-аудит, потрібно просто зателефонувати нам або залишити заявку на сайті. Завжди готові провести консультацію з питань, які вас цікавлять.
Кому потрібен аудит юзабіліті сайту?
Аудит юзабіліті необхідний усім власникам інтернет-магазинів і звичайних сайтів, які бажають досягти успіху в електронній комерції: сайтам, що вже існують, якщо потрібно збільшити прибуток; інтернет-магазинам для підвищення лояльності клієнтів і продажів; проєктам у розробці, щоб відразу зробити їх зручними для користувача. Багато хто ігнорує необхідність замовлення цієї послуги, хоча вона забезпечує:
Етапи проведення аналізу Usability сайту
1. Проведення дослідження ЦА та ніші бізнеса.
2. Аналіз основних показників поведінки відвідувачів, теплової карти, воронки продажів та інших даних
web-аналітики.
3. Оцінка переваг, інструментів підвищення конверсії та каналів комунікації.
4. Аналіз ергономіки – вивчаються ключові сторінки і визначаються проблеми, які заважали користувачам здійснювати бажані дії.
5. Дослідження «таємний покупець» – перевіряється, наскільки ефективно працює відділ продажів.
6. Надання звітності на базі аналізу з основними рекомендаціями.
Професійний аналіз юзабіліті сайту дозволить визначити проблемні місця, на яких губилася конверсія.
Після проходження цих етапів ви отримуєте макет з проблемними зонами й низку конкретних рекомендацій, що дозволяють покращити сайт.